Pagina's

woensdag 19 februari 2020

Fairy Garden

En toen zag ik van de week bij een knutsel-dinnetje een kaart voorbij komen voor een challenge:
Theme: bring it back... Use embellishments you not used for a while. A challenge, a game



En ik dacht, dat is leuk! Want ik denk regelmatig van "ohhh, daar moet ik nodig weer eens een kaart mee gaan maken, dat is al zooooo lang geleden"
Dus tijdens het eten gisteravond bedacht waar ik eens mee zou beginnen. Even iets eenvoudigs. Dus de Distress Oxide inkten tevoorschijn gehaald, de "ouderwetse" foamblendingtools (en niet mijn blenderbrushes), vervolgens een kleurencombinatie van Kristina Werner erbij gezocht en heerlijk zitten blenden (met het zweet op mijn voorhoofd, want met die foam is het hard werken dat blenden 😊)
Vervolgens vind ik het dan het mooist om er een mooie silhouette-stempel overheen te zetten. En de mooiste silhouette-stempels zijn natuurlijk van Lavinia, dus in mijn stempelkast gedoken om een leuke op te zoeken. Als zwarte inkt heb ik de Obsidian Pigment Inkt van Altenew gebruikt, want die is super-strak-zwart, zelfs als je over inkt heen stempelt.
Het tekst-stempeltje vond ik op een stempelsetje van Crafters Companion.
Tot slot foam eronder, op zwart gemat en zwarte Nuvo drops erbij gedaan.

1 opmerking: