Pagina's

zondag 2 februari 2020

Love and Laughter

En dan mijn eerste kaartje met spulletjes uit "mijn doosje" voor de Capsule challenge.


En ik moet zeggen, dat gaat nog wel een dingetje worden hoor. Want heel veel spullen die ik normaal gebruik op de Automatische Piloot mag ik nu niet gebruiken, want die heb ik niet in "mijn doosje" gedaan (Nuvo Drops bijvoorbeeld of Wink of Stelle of gekleurd Cardstock).
Dus rustig aan begonnen vandaag. Met het stencil "Peony Bouquet" van Simon Says Stamps. Hierover inkt van Altenew aangebracht met de blender brushes. En vervolgens een poging gedaan om de harde lijnen iets weg te werken met een potloodje. De tekst-stempel van de "Special Wishes" stempelset van Penny Black in de donkerste gebruikte kleur erbij gestempeld. Toen nog een velletje Neenah papier gepakt en met het inktpad direct op het papier de rand bijpassend gekleurd. Foam eronder en op mijn basiskaart geplakt.

2 opmerkingen:

  1. Knappe uitdaging voor jezelf om met "beperkte" spulletjes te werken Janette. Toch is het een prachtige kaart geworden vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I think your first card came out lovely. [Bunny]

    BeantwoordenVerwijderen