Pagina's

zaterdag 15 februari 2020

Somebunny

Na een klein crea-dipje ben ik vandaag weer lekker aan de slag gegaan met mijn hobby spulletjes.


Ik heb gemerkt dat die CapsulePaperCrafting bij mij averechts werkt. In plaats van mijn creatieve brein te stimuleren, stomp ik er vanaf. Dus heb ik vanmorgen gewoon lekker alles uit mijn "doosje" opgeruimd op hun gebruikelijke plaats, mijn nieuw binnengekomen spulletjes uitgepakt en een plekje gegeven en weer gewoon lekker een kaartje zitten maken.
En gelukkig moest ik vandaag ook weer een kaart voor mijn DT bij Whimsy maken, dus hoefde ik niet heel diep na te denken wat ik zou doen.
De Digi-stempel is Noah and his Bunny van Whimsy en die heb ik gekleurd met Copic Markers. De tekst heb ik van een "oude" stempelset van MFT gehaald en met wit embossingpoeder bewerkt. De leuke kaderstans is ook van Whimsy Stamps net als de Wonky Rectangle stans.

Als je de Digi van Noah met zijn bunny leuk vind, dan kun je hem hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten