Pagina's

zaterdag 1 februari 2020

Capsule Paper Crafting

Ik heb weer een leuke uitdaging voor mezelf gevonden en ga mee doen met Kristina Werner en haar Capsule Paper Crafting. Meer info hierover vind je op haar blog ( http://www.kwernerdesign.com/blog/capsule-papercrafting-selections/ ).
Heel in het kort komt het erop neer dat je een maand lang met een beperkt aantal hobby spullen aan de slag gaat. Je mag alleen de dingen gebruiken die je hebt uitgezocht. Voor mezelf heb ik daar 2 uitzonderingen op gemaakt, namelijk mijn DT-werk voor Whimsy Stamps en ik heb 8 februari nog een workshop bij mij thuis en dan gaan we Valentijnskaarten maken. Voor de rest mag ik dus alleen maar de spulletjes uit mijn "doosje" gebruiken, dus dat wordt nog wel een uitdaging, maar wel een leuke uitdaging.
Dus hier is mijn "doosje"


En wat zit er allemaal in mijn doosje? (ga maar even rustig zitten, want dit wordt denk ik een wat langere blogpost)
Papier: uiteraard mijn Neenah 110lb papier, zwart cardstock van Simon Says Stamps, Masking paper en Aquarel papier van Fabriano (jawel, je leest het goed, ik ga met water spelen 😊)
Inkten: de Zwarte Obsidian Pigment ink van Altenew, Versamark voor het embossen en de mini-cubes van Altenew
Kleurmiddelen: mijn Polychromos potloden van Faber Castell (Kristina heeft er maar 25 uitgezocht, maar dat gaat mij denk ik niet lukken) en de Aquarel pannetjes van Altenew.
Lijmen: mijn ATG-gun, de lijm van Nuvo en een grote rol met foam-tape
Tools: Heatgun en witte ultrafijne embossingpoeder van WOW. 4 blenderbrushes, de perfect layer linealen, de Misti, een witte gell pen, een zwarte multiliner, teflon bonefolder, purple tape, puntenslijper, 4 penselen, een schaartje, scorebord, snij-apparaat en een stamp-shammie
Stencils van Simon Says, Pink Fresh Studios en The Rabbit Hole
En tot slot de stempels, dat was nog wel even een dingetje hoor. Maar ik heb een selectie kunnen maken. Ik heb tekst-stempels van Penny Black en Simon Says stamps, Cuties om te kleuren zijn allebei van Simon Says Stamps, de vierkante achtergrondstempel met de driehoeken is ook van Simon, de grote bloem is van Hero Arts in samenwerking met GinaK en tot slot zijn de bladeren van Altenew.

Dusssss, het zal mij benieuwen wat ik hier allemaal mee kan maken. Uiteraard ga ik Kristina op de voet volgen om te kijken wat zij met haar "doosje" allemaal gaat doen en uiteraard zal ik een aantal dingen gaan namaken, maar dan met mijn spulletjes.

1 opmerking:

  1. Good luck. I think you chose some good items to create with. Can't wait to see what you make. [Bunny]

    BeantwoordenVerwijderen