Pagina's

donderdag 20 februari 2020

Happy Birthday

En omdat ik altijd wel een chronisch gebrek aan verjaardagskaarten lijk te hebben, heb ik er vanavond maar weer eens 2 gemaakt.


De gebruikte stempeltjes zijn van de nieuwe stempelset van The Stamping Village (Happy Birthday). Ik vind het supergaaf om te zien hoe de verschillende merken samenwerken om te laten zien dat er binnen de hobbywereld genoeg ruimte is voor iedereen. Ook leuk van zo'n set is dat je dus hele verschillende soorten stempels bij elkaar in 1 set hebt.
Anniehoe, ik had 2 stempels uit gekozen om met mijn Copic Markers in regenboogkleurtjes te kleuren. Maar nadat ik ze met de rechthoek had uitgestanst, vond ik de onderkant toch wat kalig. Dus nog een stempeltje van de set uitgezocht en er onder gestempeld.
Foamtape eronder en op zwart gemat. Achtergrondjes gemaakt met Washitape van Altenew en Pink Fresh Studios, foam eronder en ook weer op zwart gemat.
Tot slot nog een paar enameldots van doodlebug erbij en Wink of Stella over de balonnen en vlammetjes van de kaarsen.

1 opmerking: