Pagina's

vrijdag 7 februari 2020

Missing You

Met het kaartje van vandaag even uit mijn "Capsule" gestapt 😉


Het was namelijk tijd om weer een kaartje te maken met een Digi van de februari release van Whimsy Stamps. En dat is helemaal geen straf om dat te moeten doen 😊
Voor de kaart van vandaag heb ik gekozen voor de digi "Well Rounded Elephant" en heb haar lekker met Copic Markers ingekleurd.
De achtergrond heb ik van de zomer al gemaakt, toen ik een dagje met stencils aan het spelen was. Het was de bedoeling om deze harten het verloop van een een regenboog te geven, maar ik had even niet door dat ze tegengesteld liepen, dus wel een hele fleurige achtergrond, maar niet de regenboog die ik voor ogen had. En omdat ik hem toch wel heel erg leuk vond heb ik hem nu toch maar gebruikt.
De tekst-stempel is van een stempelset van Paper Smooches en vond ik wel toepasselijk bij mijn "fantje" 😂
En als ik dan toch lekker buiten mijn "Capsule" aan het spelen ben, heb ik ook nog even een paar Nuvo Drops erbij gedaan.

Mocht je het "Fantje" leuk vinden, dan kun je hem hier vinden:

2 opmerkingen:

  1. This is really cute. I love the background coloring. [Bunny]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kleurrijke kaart Janette. Gaaf die achtergrond ook al is het geen regenboog. Heel mooi, echt om blij van te worden :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen