Pagina's

zondag 5 januari 2020

Balance

En soms heb je gewoon zin om zomaar even lekker wat te kleuren.


Ik had deze stempel (Balance) van AALL&Create vorig jaar op de Art Specialy beurs gekocht. En hij stond nog in mijn bakje "nog geen inkt gezien". En net als mijn voornemen om wat te doen aan mijn stapeltje "half-affe projectjes" ben ik ook van plan om wat te doen aan mijn bakje "nog geen inkt gezien" 😊😉
Dus deze stempel uit het bakje gehaald. Maar hij was te groot voor op mijn standaard formaat kaart (11x14 cm), dat is waarschijnlijk ook de reden dat hij nog in dat bakje stond.
Gelukkig was ik tijdens het opruimen ook nog basiskaarten tegen gekomen van 11,5x17,5cm en daar paste deze stempel perfect op.
Dus de stempel lekker in zitten kleuren met mijn Copic Markers.
En omdat het papier waar ik op gekleurd heb (Neenah) net even anders wit was dan het wit van de basiskaart (Papicolor) moest er nog een laagje tussen. Ik vond nog een los velletje met een houtnerf erop en dat paste perfect. Foam laagje ertussen, tekst-stempeltje (zit bij de stempel) erbij en klaar is Clara 😉

2 opmerkingen:

  1. En een hele leuke kaart als resultaat Janette. Lekker vrolijk met die balancerende muisjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk geworden !
    Zo herkenbaar ......maar uiteindelijk komen ze toch allemaal aan de beurt !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen