Pagina's

zondag 12 januari 2020

Happy Birthday

Vandaag weer even wat gedaan aan mijn stapeltje "half-affe" projectjes.


De achtergrond heb ik volgens mij ergens van de zomer al gemaakt. Toen had ik een regenboog-kleur dag en allemaal van dit soort achtergrondjes gemaakt met inkt en stencils. Ik had er nog 3 liggen (nu dus nog 2 😉). De stempels had ik er ook al bij gezocht, dus was het een kwestie van kleuren en het kaartje bouwen.
De stempel is in dit geval een Digi van Goebie en ik heb hem gekleurd met Copic Markers. Het voordeel van een regenboog achtergrondje is dat je alle kleuren kunt gebruiken die er in zitten 😊.
De Happy Birthday is een stempel van Altenew, de Happy Birthday builder set. En daar zitten zoveel verschillende HBDay stempeltjes in dat er altijd wel eentje bij past.
Verder natuurlijk hier en daar foam onder geplakt voor de diepte en deze keer zwarte Gemstones erbij geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten