Pagina's

zaterdag 11 januari 2020

Love is in the Air

Vandaag had ik bij mij thuis een workshop Valentijnskaarten maken, waarbij de nadruk lag op het inkleuren van stempels. Dit zijn de kaarten die we gemaakt hebben.


Omdat niet iedereen alle 358 Copic Markers heeft hebben we alle stempels met dezelfde markers ingekleurd. Door verschillende combinaties te gebruiken kun je met een beperkt aantal markers toch hele leuke variatianten creeëren.


De stempels die we hebben gebruikt zijn van Penny Black (de rechthoekige kaarten) en van Mo Manning (de vierkante kaart).


De tekststempeltjes zijn van Clearly Besotted, Just Rite en Gerda Steiner Design.


De gebruikte stansen van MFT, Penny Black en Tonic Studios. Het design papier van de stapel uit de kast (en iedereen had een andere). En tot slot nog Wink of Stella over sommige ballonnen.


En omdat ik het beste iets uit kan leggen door het voor te doen en mee te kleuren heb ik zelf ook mooi weer 4 Valentijnskaarten klaar 😉

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze schattig. Mij gaat het niet lukken om ze dit jaar te maken. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janette, wat een supermooie kaarten.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen