Pagina's

zondag 19 januari 2020

Happy Valentine's Day

Zondag, het zonnetje op mijn rug en heerlijk aan mijn knutseltafel. Ik hou er zo van 😊


Druk bezig met voorbeelden aan het maken voor een workshop bij mijn thuis (meer info op mijn Facebook: Janette Kaarten) op 8 februari.
En terwijl ik aan het zoeken was wat ik tijdens die workshop allemaal kon gaan doen en met welke materialen, kwam ik ook deze wat oudere stempelset van MFT tegen. Ik had zelfs de stansen er ook nog bij 😊
Toen schoot me ook de challenge bij de "Lift Challenge" door mijn hoofd en ik bedacht om alle stempels te stempelen, te stansen en over mijn kaart te verdelen. Tekst-stempeltje van Gerda Steiner erbij en zo heb je weer een superleuke Valentijnskaart (al zeg ik het zelf 😉)

Deze kaart doet dus mee bij de volgende challeng:

Lift Challenge: #146 vormen op je kaart
http://liftchallenge.blogspot.com/ )

2 opmerkingen:

  1. Leuk om weer een oudere set te gebruiken vind ik altijd, zeker zo een als deze. Mooi liftkaartje, Janette! dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge en succes met je workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sommige sets vervelen nooit! Toffe kaart geworden Janette!
    En wat is dat heerlijk he, om zo bezig te zijn met je hobby en dan ook nog het zonnetje erbij! Ik kan daar ook zo van genieten. Ik hoop morgen weer lekker aan de slag te kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen