Pagina's

zaterdag 4 januari 2020

Hieperdepiep

Voor vandaag heb ik 2 verjaardagskaarten.


Toen ik deze "Sweet Friendship Cupcake" uit de Big and Bold serie van Colorado Craft Company bestelde wist ik dat hij groot zou zijn (het is tenslotte niet voor niets de Big and Bold serie 😊), maar toen hij binnen kwam had ik wel zo iets van : Jeetje, dat is wel joekeloerus groot zeg!
En toen zag ik een You Tube filmpje van Sandy Allnock, die kleurde hem in en deed hem daarna gewoon door de midden snijden. Ik dacht nog, dat is handig. Het idee zakte weer weg en eigenlijk was ik de stempel ook weer een beetje vergeten, ik vond hem toch wel intimiderend.
Maar bij een rondje You Tube filmpjes kijken op nieuwjaarsdag kwam ik een filmpje tegen van een andere dame die hetzelfde deed als Sandy Allnock. En toen had ik zo iets van, nou Janette nu jij ook!
Dusssss, de stempel gestempeld in het midden van een dubbel formaat papier en ingekleurd met Copic Markers. Toen diep adem gehaald en dwars door mijn kleurwerk gesneden, toch altijd weer even een spannend moment.
Toen bij de ene de hieperdepiep stempel van Craft Emotions gestempeld (de kleine Hoera eronder is van Carlijn) en bij de andere een Happy Birthday stempel van de Paper Rose gestempeld. Met versafine clair inkt, want die blijft wat langer nat. Clear gloss embossingpoeder erover en het geheel verhit. Als laatste nog foam eronder en gemat op designpapier van Doodlebug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten