Pagina's

vrijdag 17 januari 2020

G'day Mate

Ik heb gister en vandaag weer lekker zitten kleuren.


We kregen woensdag namelijk de melding van Whimsy Stamps dat ze een release gingen doen voor het goede doel. En dan met name voor de dieren in Australië. Of we buiten de normale DT kaarten ook hiervoor een kaartje konden en wilden maken. Uiteraard werd er door iedereen gelijk JA gezegd. En toen ik de dieren en bladeren van de release zag, dacht ik gelijk al: Ohhh en dan een achtergrond met bladeren en die leuke frame met houtnerf van Hero Arts. Ik zag het al helemaal voor me.
Maar toen ik achter mijn pc ging zitten om de achtergrond met bladeren te maken, had ik totaal geen idee meer hoe ik dat nou moest doen. Na een uurtje pielen heb ik de moet opgegeven en de bladeren gewoon los geprint. Dan maar "old school": Kleuren, knippen en opplakken. En toen ik daarmee bezig was, schoot het me ineens te binnen hoe het ook al weer moest.
Dus alsnog een achtergrond met de bladeren gemaakt en de rest van de kaart zoals ik hem in gedachte had. Maar omdat ik als wat lossen bladeren gekleurd en uitgeknipt had, kon ik die nog extra erbij plakken. Uiteraard ook hier en daar foam gebruikt voor de diepte op de kaart.
Al met al superblij met het resultaat.

En als je de Digi's leuk vind en je wilt ook nog eens de dieren in Australië steunen, dan kun je de Digi-set hieronder vinden (op het plaatje klikken, dan kom je gelijk in de webwinkel van Whimsy Stamps). De volledige opbrengst van de verkoop van de Digi's gaat naar WIRES - Emergency Fund for Wildlife.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten