Pagina's

vrijdag 3 januari 2020

Stay Cozy

Vandaag weer een kaart van het stapeltje "half-affe" projectjes.


Deze "Winter Molli" van La-La Land Crafts hebben we gekleurd tijdens de Copic Bootcamp afgelopen oktober. De oefening met deze stempel was om de bontrandjes Fluffy te kleuren 😊
Maar de rest was ook weer lekker gelukt, dus heb ik haar uitgeknipt en een kaart met haar gemaakt.
Het achtergrondje had ik nog lukken van mijn puzzelaktie met de background stans van Waffle Flower. Ik had op deze manier 3 achtergronden gemaakt en dit is nummer 2 ervan.
De tekst is van een stempelset van Penny Black en die heb ik met de gouden Pigment inkt van Altenew erbij gestempeld. Nu wilde ik Molli ook nog een grond geven om op te staan, maar toen ik met mijn markers over het glitterkarton ging, begon dat te bloeden. Nou ja, we zeggen uiteraard gewoon dat dat zo hoort (en als ik hem aan het einde van dit jaar ga versturen weet niemand dat ook meer 😁😉)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten