Pagina's

donderdag 30 januari 2020

Happy Heart Day

En het wordt een beetje saai, ik weet het, maar ik heb weer een kaartje gemaakt voor Valentijnsdag.


Het leukste vind ik het, als ik een kaartje aan het maken ben waarbij ik totaal niet op hoef te letten wat ik gebruik en van welk merk het dan wel is. Maar het gewoon gebruik omdat ik het leuk vind. Dit is ook weer zo'n kaartje 😊
Het konijntje is een clear-stempeltje van een stempelset van Whimsy Stamps (Baby Animals) en is eigenlijk bedoeld voor een geboortekaartje. Maar ik vind hem dus ook perfect voor op een Valentijnskaart. Ik heb hem gekleurd met Copic Markers.
De hartjes ernaast is een layering stempel van Altenew en die heb ik ook gestempeld met de inkten van Altenew.
Dan is de Happy heart day stans van Lawn Fawn en de Wonky Rectangle stans van Whimsy Stamps.
Als laatste natuurlijk nog een beetje Wink of Stella over het hart van het konijn en foam tussen de diverse laagjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten