Pagina's

zondag 26 januari 2020

Happy Day

Lazy Sunday's, ik hou ervan. Niets moeten, muziekje aan en lekker aan de knutsel.


Ik heb deze supergrote Daisy stempel van Picket Fence Studios (Barberton Daisy) gekleurd met Copic Markers. En omdat hij zo groot was, had ik 2 keuzes. Of in het midden doorsnijden en 2 kaarten van maken of één grote kaart ermee maken. Normaal als ik al een vierkante kaart maak, is mijn standaard maat 14x14cm. Maar deze zou dan 15x15 cm worden. Ik had nog wit scrapcardstock, dus heb ik ervoor gekozen om deze keer een grote kaart ermee te maken. Ik vond het toch eigenlijk wel een beetje zonde om hem door midden te snijden.
Dus, een foamlaagje eronder. Bijpassend kleurtje designpapier erbij gezocht, deze keer van Authentique en op mijn basiskaart geplakt. De tekst-stempel is ook van Picket Fence Studios, maar dan van een ander setje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten