Pagina's

maandag 23 december 2019

Be Good

En ik ga nog even lekker door met de kerstkaarten.


Vooral als het dan gezellig in huis is, met al die lichtjes. Er een kerstmuziekje op de achtergrond klinkt (en je onwillekeurig altijd wel gaat zitten mee-neuriën ). Dus dan ga ik gewoon lekker door met kerstkaarten maken, alvast voor volgend jaar.
Voor deze kaart heb ik de back-ground stans van Waffleflower gebruikt en deze 4x uitgestanst. Eén keer uit wit en de andere 3 uit glittercardstock van Tonic. En toen ben ik lekker gaan puzzelen en de gekleurde stukjes in het witte exemplaar terug geplakt.
Daarna de Free-bee van Whimsy stamps ingekleurd met Copic Markers en deze verhoogd op mijn kaart geplakt. Nog een beetje Wink of Stella op de bontkraag van de muts en toen vond ik hem wel goed zo.

Als je op het plaatje klikt, kom je bij de Free-Bee van Whimsy Stamps.

1 opmerking:

  1. Seriously SO cute Janette! That's quite some puzzle piecing you've done with all that glitter card. LOVE the effect, well worth the effort hun! Fabulous and fun creation. Hugs, Wends xoxo

    BeantwoordenVerwijderen