Pagina's

woensdag 18 december 2019

Pelican

Het idee voor deze kaart zat al een hele tijd in mijn hoofd.


Ik heb bij Doe@Ding namelijk een workshop album maken van Truike Bron gevolgd en voor dat album had ik het papier van Alexandra Renke uitgezocht. En toen dacht ik al: van de restjes ga ik een kaart maken en volgens mij staat die Pelikaan-stempel van Whimsy Stamps daar hartstikke mooi op 😊.
En toen ik vanavond op zoek was naar een andere stempel kwam ik de Pelikaan-stempel tegen. En hoewel mijn album nog niet klaar is, heb ik toch vast papier ervan gebruikt om deze kaart te maken ( als ik tekort kom ga ik wel een paar velletjes erbij halen bij Doe@Ding 😁)
De Pelikaan heb ik gekleurd met Copic Markers, het papier is dus van Alexandra Renke en ik heb de blauwe Nuvo Stone Drops erbij gedaan. Een bijpassende tekst kon ik even niet vinden, dus ik dacht ik laat deze gewoon blanco.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten