Pagina's

zaterdag 21 december 2019

Jij bent jarig

Vanmiddag toch nog even knutseltijd kunnen inbouwen.


Nadat ik vanmorgen vroeg de laatste kerstboodschappen had gehaald (op een paar verse dingetjes na die ik dinsdag moet halen) en de huishoudelijke taakjes die ik nog had, heb ik toch nog even wat knutseltijd kunnen inbouwen.
Ik had het nieuwe papierblokje van Maja Design gekocht met het idee om een aantal kaarten achter elkaar te maken en zo mijn voorraadbakje weer een beetje aan te vullen. En ik heb van alles wat nodig, verjaardagskaarten, beterschap, zomaar, opkikkertje en blanco.
Dus ben ik begonnen met de JIJ stempel en stans zet van Marianne Design. Heerlijk om gelijk twee kaarten te maken en deze onderling te verwisselen. Onder de JIJ zit nog foam zodat het wat omhoog komt en ik heb het afgemaakt met Nuvo Drops.


Dit is het papierblokje en de bijbehorende kleuren scrapvellen waar ik mee aan de slag ben.

1 opmerking: