Pagina's

maandag 30 december 2019

Birthday Boy

Vandaag een kaart gemaakt met allemaal "half-affe" projecten.


Mijn goede voornemen voor 2020 is namelijk om meer projecten af te maken en mijn stapel met half afgewerkte projecten in ieder geval met de helft te verminderen, maar eigenlijk moet de stapel helemaal weg.

Maar waarom wachten met het voornemen tot 2020?? 😊😉
Ik ben er vandaag dus al mee begonnen. De stempel is Barefoot Luca van La-La Land Crafts. Deze heb ik ingekleurd tijdens de afgelopen Copic Bootcamp in oktober. Er hoorde nog een achtergrond bij de oefening, maar die had ik verziekt. Maar Luca zelf was wel goed gelukt, dus heb ik hem uitgeknipt. De blauwe groene achtergrond lag ook op de stapel en was een van de probeersel van het spelen met Alcohol Pearl inkten. Dus stansen van Penny Black erbij gepakt, blauwgroen cardstock en uit gestanst. Onder het velletje met de alcohol inkt foam gedaan en dit op het blauwgroene cardstock geplakt. Vervolgens de Birthday Boy/Girl stans van MFT erbij gezocht en de letters dubbel uit gestanst en op elkaar geplakt.

Het is een simpel kaartje geworden, maar ideaal voor een jongen/mannen verjaardag en zo heb ik wel weer een aantal dingen van mijn half-affe stapel kunnen wegwerken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten