Pagina's

dinsdag 24 december 2019

Let's do what we love

We mochten vandaag van de baas lekker wat eerder naar huis, dus had ik nog even tijd om voor het eten wat te knutselen.


Ik heb dus weer even dat mooie Maja papier tevoorschijn gehaald. Deze keer heb ik de 3 grote afbeeldingen van het scrapvel gebruikt. Niets bijzonders, ik heb ze langs het binnenste frame-pje afgesneden, foam eronder geplakt gemat op bijpassend cardstock, weer een laagje foam eronder en toen weer terug geplakt. Super simpel, maar door de laagjes foam ertussen toch weer een leuk resultaat. Als laatste heb ik de teksten erbij gestempeld. Ze komen uit verschillende stempelsets, maar ik had ze al opgeruimd voordat ik de namen had opgeschreven, dus ik weet niet meer van wie ze zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten