Pagina's

dinsdag 10 december 2019

Welcome Baby Girl

En toen een andere collega de "zwangerschaps-kaartjes" zag wilde zij graag een geboortekaartje voor een meisje.


Dat kwam mooi uit, want ik had net de nieuwe stempelsetjes met bijbehorende stansjes van Crafters Companion binnen gekregen, dus kon ik die gelijk uit proberen.
En de eerste die je dan maakt is altijd even een dingetje. Want hoe leg je de stansjes precies neer en hoe past die stempel er dan goed op. Maar voor een eerste poging ben ik niet ontevreden. Je kon bij deze setjes ook de boogjes stansen kopen, maar ik dacht "zoiets heb ik wel in mijn stansenvoorraad" en heb er dus voor gekozen dat niet te doen, maar een extra setje uit de serie aan te schaffen 😊
Dus de half ronde stans is een stans van MFT die ik gedeeltelijk heb uitgestanst.
De stempeltjes aan de binnen en de buitenkant heb ik gekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. De rand met rompertjes is washi-tape van Alexandra Renke.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten