Pagina's

zondag 29 december 2019

HBday to YOU

Gisteren heb ik weer lekker zitten "puzzelen" met stansjes.


Ik had het idee van de kleurtjes in de "Lined You" stans van Simon Says Stamps al voorbij zien komen bij de release begin december. En ik dacht, als ik dat nu in blauw tinten doe, dan kan ik mooi weer een paar mannenkaarten ermee maken. Dus heb ik 6 kleurtjes blauw en blauw/groen bij elkaar gezocht en de stansen uit alle kleurtjes uit gestanst. Daarna heb ik ze weer terug "gepuzzeld". En zo had ik 6 basis kaartjes. De "Happy Birthday To" komt van een stempelset van MFT (waar ook een grote YOU bij zit 😉)
En toen vond ik hem nog ietwat kaal, dus van 2 verschillende stempelsetjes van Clearly Besotted de ballonnenstempel en de ienie mienie beestjes gestempeld. Ingekleurd met Copic Markers. De ballonnen heb ik rechtstreeks op de kaart gestempeld en het beestje dat eraan hangt, heb ik apart gestempeld, uit geknipt en met foam verhoogd erop geplakt.
Dus nu heb ik er 2 klaar, ik ga de andere 4 nog afmaken.


1 opmerking:

  1. Wat zijn ze gaaf met al die op elkaar afgestemde kleurtjes Janette. Mooie kaarten en lekker om zo te puzzelen denk ik.
    Fijne jaarwisseling vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen