Pagina's

dinsdag 17 december 2019

What a Wonderful Day

Vandaag het kaartje afgemaakt waar ik vrijdag aan begonnen was.


Als alle kerstkaarten klaar zijn en geschreven en op de post gedaan, heb ik altijd een beetje een creatieve dip. Ik kan me er dan moeilijk toe zetten om iets te doen.
Deze kaart is dan ook "blaadje-voor-blaadje" tot stand gekomen. En dat geeft ook niet, hij komt wel af, het duurt alleen wat langer.
Dussss, de Precious Peony van Altenew heb ik gekleurd met Copic Markers.
De tekst-stempel is van een van mijn favoriete stempelset van Penny Black (Special Wishes)
Uiteraard mogen de Nuvo Drops niet ontbreken.
En omdat ik op ander papier gekleurd heb dan het Neenah van mijn basiskaart doe ik hem altijd matten op gekleurd cardstock of designpapier. En ik heb een kast vol van dat soort papier, maar natuurlijk net niet de goede kleur. Dus heb ik de rand van een stukje Neenah gekleurd met de donkerste kleur van mijn bloemen en zo is het weer mooi één geheel.

1 opmerking:

  1. Prachtig! Wat een mooie stempelafdruk en super ingekleurd. Heel mooie kaart. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen