Pagina's

vrijdag 29 juni 2018

Geniet vandaag

Vandaag een kaart gemaakt volledig buiten mijn comfort-zone.


Bij mijn regenboogkaart van gisteren gaf namelijk één van mijn knutselvriendinnetjes de opmerking dat het "stevige kleuren voor een Lathyrus" waren (ik wist niet eens dat deze bloem zo heette 😖).
Dus vandaag de Sweetest Peas van Altenew op Bristol cardstock gestempeld en met de gewone Distress inkt en water en een kwastje ingekleurd. En als ik met water ga spelen is het altijd een risico, dat is of haat of liefde. Maar ik vind het vandaag wel een gevalletje Liefde 😊.
Ik heb het Bristol langs de bloemenrand uitgeknipt en op Fun Foam geplakt. Vervolgens Teal cardstock erbij gezocht en er de Pinstripe background (ook van Altenew) met Versamark opgestempeld, daarna Perfect Pearls erover en gefixeerd. Tekst stempeltje van Marianne Design met Distress Oxide gestempeld. En als laatste nog wat Nuvo Drops (die nog niet helemaal droog zijn 😉)

Werk in uitvoering 😏

2 opmerkingen: