Pagina's

maandag 11 juni 2018

Look WHOO's having a birthday

Toch nog een klein kaartje kunnen maken vanavond.


Mijn collegaatje vroeg vanmiddag aan me of ik soms iets voor haar had dat ze op een kadootje kon doen. Natuurlijk heb ik dat (niet 😖) ik neem het morgen voor je mee.
Pfff denk je dan als je thuis komt, daar ga je weer met je grote mond. En nu??
Gelukkig had ik afgelopen zaterdag in de winkel bij Doe@Ding een setje van de nieuwe stansen van Marianne Design meegenomen. En de grootste uit die set was precies een mooi maatje, 10,5 bij 10,5 cm. Dus papiertje gezocht (Authentique) en een stempel die paste in de maat van één van de andere stansjes. Dat werd een stempel van Whimsy Stamps. Copic Markers erbij, lekker zitten kleuren. Tekst-stempeltje hoorde bij de set. Nog een streepje Glitter met een Glitter Marker van Nuvo. En klaar is Clara.

Deze kaart laat ik mee doen bij de volgende challenge:

Whimsy Stamp Challenge Blog: #106 Anything Goes
https://whimsyinspires.blogspot.com/ )

1 opmerking:

  1. Such a cute card, I love your colouring and card design. This is perfect for our ‘Anything Goes’ challenge this week. Thank you for sharing and joining in with the fun in our Whimsy Stamps Challenge this month, and good luck. Hugs Janine DT xx

    BeantwoordenVerwijderen