Pagina's

maandag 18 juni 2018

Together Forever

Vandaag heb ik weer een kaartje die een andere vorm heeft dan "normaal" (maar wat is normaal? πŸ˜‰)


Ik mocht namelijk ook voor de reminders-post van de challenge van het 4-season's challenge blog als gast designer en kaart maken. Altijd leuk 😊
Ik heb deze keer voor een hart-vorm gekozen, ook omdat ik nog een kaart nodig had voor een knutsel-vriendinnetje die 24 jaar getrouwd is.
De gebruikte hartenstansen zijn van Little-B en in de set zitten er een heleboel, ideaal dus. Het zwarte hartjes papier is van Marianne Design, de gekleurde hartjes is uit een papierblokje van Doodlebug. De puffie plak hartjes zijn (dacht ik) van Artemio.
En tot slot is de stempel van Lilly of the Valley, wat ook weer een beetje nostalgie bij me boven brengt. Dit was namelijk het eerste stempelmerk dat ik ontdekte in "het buitenland" toen ik begon met stempelen. Ik heb ze al een hele tijd niet meer ingekleurd en het was weer superleuk om te doen, dus ik ga ze weer vaker tevoorschijn halen. De tekst zit trouwens bij het stempeltje 😊

Mocht je nog mee willen doen met de challenge van 4-season's challenge blog, je kunt hem hier vinden:
https://4-seasonchallenge.blogspot.nl/ )
En de opdracht is dus: geen vierkante of rechthoekige kaart πŸ˜‰

3 opmerkingen:

  1. Super leuk dit model !!!!
    Mooie bijpassend papier ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel mooi kaartje geworden dat nog steeds midden op mijn tafel staat zodat iedereen het kan bewonderen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. πŸ˜€πŸ˜
      Altijd fijn om te lezen dat hij in de smaak gevallen is!!

      Verwijderen