Pagina's

vrijdag 22 juni 2018

Hooray

En weer een verjaardagskaart voor de voorraadbak.


Ik heb deze "Sunny Tile" stempel van Stampendous al een keer eerder ingekleurd, toen had ik alleen Copic Markers uit de BG familie genomen. Voor deze heb ik alleen Copic Markers uit de YR familie gebruikt. De stempel zelf is vierkant, ik heb hem dus 2x gestempeld zodat het patroon door loopt. Vervolgens heerlijk zitten kleuren. Toen ik klaar was een woord-stans van Honey Bee gepakt. Deze bestaat uit 3 delen, en ik vind dat geweldig, want dan heb je ook gelijk je schaduw randje erom en bij deze zelfs nog een bonus randje. Dus het 1e laagje uit de kaart gestanst. Vervolgens uit oranje cardstock diezelfde nog 3 keer gestanst en op elkaar geplakt. Toen met de 2e stans het woord uit zwart gestanst en het vorige stapeltje erop geplakt. Als laatste het 3e stansje uit Vellum gestanst en aan het pakketje toegevoegd. En dit hele stapeltje terug geplakt op het "gat" dat in mijn achtergrond zat. Nog een sub-tekstje van MFT erbij, Wink of stella over de Hooray letters en toen vond ik hem wel klaar 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten