Pagina's

zondag 17 juni 2018

Krokodillen

Dag 17 van de 30-dagen kleurenchallenge van The Daily Marker


Toen ik vorige week de stempel van "Iedereen is gelijk" had gebruikt en ik deze stempel van LalaLand binnen kwam had ik ze in mijn hoofd al gelijk samengevoegd 😁
Dus maskertjes gemaakt en het papier vol gestempeld met krokodillen. Ingekleurd met Copic Markers. Eerst de groene, de buik is in de YG serie en dan de lage nummers en het lijf is in de YG serie en de hoge nummers. Maar toen die ene nog......
Met mijn kleurenwiel de complementaire kleur erbij gezocht, voor geel/groen is dat rood/paars en voor gewoon groen is dat rood. Dus de buik in de V-tinten gedaan en het lijf in de RV hoge nummers.
Stansje van MFT erbij, foam erachter en de tekst erop gestempeld. Eerst met Versafine Clair, want die blijft nog even nat zodat ik er clear embossingpoeder overheen kon strooien.

1 opmerking: