Pagina's

zondag 3 juni 2018

Van Harte

Yeahhh, weer een eervolle vermelding met deze kaart!
En vandaag weer heerlijk in de tuin kunnen kleuren.


Ik wilde eigenlijk vandaag een meisjes variant op mijn kaart van gisteren maken, maar ja, toen kwam de postbode een pakje uit Spijkenisse brengen met de nieuwe stempel en stansen van Altenew...........

Dus toch maar de mooie bloemenstempels (Starry Flowers) beinkt met Memento en op Copic papier afgedrukt. Er zitten in deze stempelset 2 bloementakken. Ik heb de grootste (links boven) 1x afgedrukt en de kleinste (onder en rechtsonder) 2 keer. Na het kleuren heb ik alledrie de bloementakken uitgeknipt en foamstukjes op de achterkant geplakt.
Vervolgens uit een wit velletje Neenah met Fine Frames Circle Dies (ook van Altenew) een cirkel uitgestanst. Je krijgt dan een klein bosje hele dunne ringetjes. De 4 grootste ringen heb ik de kleuren gegeven waarmee ik de bloemen ook heb gekleurd en deze heb ik weer terug geplakt. Toen de tekst van Craft Emotions erin gestempeld en tot slot mijn bloemen om de cirkel heen geplakt. Als laatste in het hart van alle bloemetjes een drupje Nuvo Chrystal Drops gedaan. En toen kon ik het niet laten om hier en daar over de kaart nog meer Drops te laten vallen 😁

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Liftchallenge: lift #131
http://liftchallenge.blogspot.com/ )

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende lift Janette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lift met deze prachtige bloemetjes, gaaf van kleur ook! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Janette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een prachtexemplaar voor de Liftchallenge gemaakt Janette!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel werk en heel mooi gedaan! Leuk met die drops. Mooie lift Jeanet, dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen