Pagina's

zondag 10 juni 2018

Jarige Jet

Vandaag heb ik lekker met inkt zitten spelen.


In de facebookgroep van Altenew is namelijk een challenge voor regenboogkaarten. En nou had ik een soortgelijk idee al bij Laura Bassen gezien en bedacht me dat het wel leuk was om ook te proberen. De kleuren dit ik had gebruikt waren alleen te heftig, dus toen ik klaar was met dit eerste stuk had ik zoiets: dit wordt een prullenbak exemplaar. Maar ik ben toch doorgegaan, erger worden dan het al was kon immers niet. De hele achtergrond van de kaart gevuld met de regenboog kleuren, toen het stencil iets verschoven en met een lichtere tint nogmaals kleur aangebracht. Maar toen vond ik het nog niet mooi 😒
Dus toen de glimmerpasta van Nuvo erbij gehaald, het stencil weer zo terug gelegd dat de donkere delen zichtbaar waren en daar de pasta overheen gesmeerd.
En toen dat droog was had ik zoiets: Mwha dat is nog helemaal niet zo slecht geworden 😊
De grote Hello stans van Altenew erbij gezocht, 1x uit zwart cardstock en 1x uit zwart Foam gestanst, op elkaar geplakt en bovenop mijn achtergrond geplakt. De rest van de Foam eronder geplakt en gemat op zwart cardstock. "Jarige Jet" stempeltje van Crealies erbij en nou heb ik boven verwachting toch een leuke verjaardagskaart 😄😉


1 opmerking:

  1. Goed dat je doorgezet hebt Janette. Ik vind het een superleuke feestelijke kaart geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen