Pagina's

dinsdag 5 juni 2018

Spring Fairy

Ik heb toch nog even tijd kunnen vinden om creatief bezig te zijn vanavond.


Ik had een blehhh dag op mijn werk en dan kom je ook in zo'n blehhh stemming thuis. Ik heb dan altijd de neiging om op de bank te ploffen en er niet meer vanaf te komen.
Maarrrr, ik heb mezelf een schop onder mijn kont gegeven en ben toch nog aan mijn hobbytafel gaan zitten. En om uit die blehhh stemming te komen heb ik heerlijke vrolijke kleurtjes uit een papierblokje van Doodlebug gezocht. Toen een gezellig stempeltje (Spring Fairy) van Whimsy Stamps erbij en ingekleurd met Copic Markers. De enamel dots zijn van My Minds Eye.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

Cheerful Sketches Challenge: volgens de sketch van de maand juni
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/ )
Whimsy Stamps Challenge: #106 Anything Goes
( https://whimsyinspires.blogspot.com/ )

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en vrolijke kaart! Ik hoop dat het heeft geholpen om je bleh dag positief af te sluiten ;-).
    Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke kaart is dit Janette!
    Lekker, vrolijk papier en wat een leuke digi heb je gebruikt.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Well this will definitely cheer anyone up! I love the layout and all the colors!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh this is SO cute! The orange dots are fun! I love everything you did! Thank you for joining the Whimsy Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so gorgeous, love the bright papers and how you coloured up this supercute fairy!
    Many thanks for joining us over at the Whimsy Stamps Challenge!
    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt jezelf goed aangepakt na je blehh dag op het werk, Janette, want je hebt een schitterend vrolijk kaartje om te laten zien.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen