Pagina's

maandag 4 juni 2018

Hoera Jarig

Vandaag start er een nieuwe challenge op het blog van "4-Season Swap Challenge"


En omdat ik met mijn kaart een tijdje terug de challenge had gewonnen mocht ik voor deze keer gast-designer zijn. Altijd leuk.
De challenge opdracht van deze keer is: Niet vierkant of rechthoekig
En dat was nog wel even een hoofdbreker, want ik maak de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar rechthoekige kaarten, met een uitzondering naar vierkant.
Maarrrr, dat maakt het wel weer leuk om te doen, want ik hou nou eenmaal wel van uitdagingen.
In mijn voorraad stansen kwam ik deze stans van Ugh jaar geleden van Marianne Design tegen. In de tijd dat die uitkwam heb ik er heel veel kaarten mee gemaakt, maar de laatste tijd ligt hij maar een beetje te liggen. Mooie gelegenheid om hem weer eens te gebruiken. Ik heb er een Easel-kaart mee gemaakt.
De prachtige bloemen zijn van een laagjes-stempel-set van Altenew (Just for You) en de tekst-stempels zijn van Craft Emotions. Verder nog een paar plakpareltjes uit de voorraadkast.

Als je mee wilt doen met de challenge, je kunt hem hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten