Pagina's

dinsdag 12 juni 2018

Iedereen is gelijk

Vanavond een super simpel kaartje gemaakt (maar daarom niet minder mooi vind ik)


Stempeltje is van Coosa Craft en die heb ik gekleurd met Copic Markers. De framepjes eromheen zijn van Altenew. En dat was nog wel even een dingetje, om die dingen weer netjes opgeplakt te krijgen. Ik had dubbelzijdig plakband aan de achterkant van het papier gedaan en toen door de machine gehaald. Je krijgt dan heel leuk een nestje van die superdunne framepjes. Maar als je ze er dan uit haalt, dan gaan ze krullen. En zie ze dan maar eens recht op je kaart te krijgen 😒
Anniehoe, dit is mijn beste poging (nummer 6 ofzo).
De tekst-stempel is antiek, die komt uit de tijd dat ik dacht dat ik wel kon onthouden van wie welke stempel was (ahum). Maar als ik moet gokken denk ik dat hij of uit het assortiment van Joy! komt of uit Marianne Design.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten