Pagina's

donderdag 19 maart 2020

A Hug with a Fold

En als je dan verplicht thuis zit met griepverschijnselen, kun je jezelf beter nuttig maken dacht ik zo.


Dus aan de slag om een rondje "leuke post" te sturen. Ik kan bij mijn huis vandaan precies bij een brievenbus komen zonder mensen tegen te komen, dus als ik wacht tot laat op de avond (of vroeg in de morgen) kan ik ze posten zonder een ander 'te besmetten".
Ik ben van plan om ze in porties van 6 te maken. 1 hou ik er zelf voor in mijn voorraad bak en de andere 5 gaan dus binnenkort op de bus.
Dit zijn de eerste 6 kaarten. Papier en Washi-tape gebruikt van Alexandra Renke (als je het scrap-vel economisch snijdt kun je er 6 basiskaarten uit halen, vandaar mijn porties van 6 😉). Stempel op de voorkant van de kaart is van The Stamp Market, de stempel binnenin de kaart is van Crealies en de stempel op de envelop is van Het Scrapbook Atelier.

Op naar de volgende 6, dat wordt een rondje stempelen denk ik 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten