Pagina's

woensdag 25 maart 2020

Hoera!

Vandaag voor de afwisseling weer een lekker een verjaardagskaart gemaakt.


En dan nog wel een verzoeknummer. Het zoontje van één van mijn collegaatjes wordt namelijk 4. En hij is gek van auto's en de film Cars. "Heb jij niet wat leuks?" wordt er dan gevraagd. Van dat soort vragen moet ik altijd even op mijn hoofd krabben en gaan mijn hersenen kraken om te bedenken wat ik allemaal in huis heb om aan het verzoek te kunnen voldoen. Maarrrrr, dit zijn wel de leukste kaarten om te maken, die verzoeknummers. Lastig soms, maar wel leuk.
Dus thuis in de stempelkast gedoken om te kijken wat ik aan stempels heb die ervoor in aanmerking komen. En ik vond deze leuke auto in het rijtje van LOTV stempels. Papier van Pink&Main erbij gezocht en de auto in dezelfde kleuren gekleurd met Copic Markers. Toen op de grill van de auto een mondje gestempeld (van een stempelset van Whimsy Stamps) en op de koplampen een paar wiebeloogjes erbij geplakt. Letterstansen van MFT gezocht en toen vond ik hem helemaal geslaagd. Ik hoop mijn collegaatje ook, maar belangrijker ik hoop haar zoontje ook 😊

2 opmerkingen:

  1. I just LOVE what you've done with this gorgeous image Janette! Those googly eyes on the headlights and the wee smily face on the grill, it's brilliant! Such a clever card design and so perfect for a wee boy. I bet it went down a treat and will be truly loved. Hugs, Wends xoxo

    BeantwoordenVerwijderen