Pagina's

donderdag 5 maart 2020

Hiep Hiep Hoera!

Ik ben gek op regenboogkleurtjes en ik ben ook gek op Gnoompies. Dus als ik deze twee dan kan combineren wordt ik daar superblij van 😁


De stempel is een Digi van een - voor mij - nieuwe designer, namelijk StarJamLines. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ze heeft superleuke Digi's in haar Etsy Shop. En deze meisjes Gnoom is daar dus eentje van. Ik heb haar gekleurd met Copic Markers.
Het papier is uit een paperpad van Studio Light en ik heb de sketch van Cheerful Sketches Challenge gebruikt voor de lay-out. Toen nog 2 tekst-stempels van Gummiapan erbij en enamel dots van Doodlebug.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Cheerful Sketches Challenge: sketch van de maand maart
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/ )
Simon Says Stamps: Something Feminine
https://www.simonsaysstampblog.com/wednesdaychallenge/ )

2 opmerkingen:

  1. Wat een super vrolijke kaart!
    dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart, Janette. Ik ben ook gek op gnoompjes, en deze is wel bijzonder leuk!
    Dank voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen