Pagina's

zondag 15 maart 2020

Hoppy Easter

Een aantal van mijn Dinnetjes die in mijn kaartenrondje zitten houden van Clean and Simple (CAS) kaartjes.


Nou vind ik die zelf ook superleuk om te maken, dus dat is geen straf 😉. Voor deze variant heb ik de Digi "Bunny's Assistant" van Whimsy Stamps gebruikt en lekker zitten kleuren met mijn Faber Castell Polychromos potloden. Die pak ik helaas veel te weinig (note to self: vaker de potloodjes gebruiken 😏)
Ik had nog een randje van mijn strookjes achtergrondjes, die vond ik er wel mooi omheen. En tot slot vond ik een toepasselijke tekst-stempel op een stempelsetje van C.C. Designs.

Vind je de Bunny's Assistant ook een leuke Digi, dan kun je hem hier vinden:

1 opmerking:

  1. Gorgeous creation Janette! Love your colouring on kraft it's lush! Fabulous creation hun. Hugs, Wends xoxo

    BeantwoordenVerwijderen