Pagina's

maandag 9 maart 2020

Happy, Happy, Happy......

Voor vandaag weer een verjaardagskaart in regenboogkleuren.


Gewoon omdat het leuk is om te kleuren en ik word er vrolijk van.
De ballonnen stempel is uit een Cardkit van Simon Says en die heb ik gekleurd met Copic Markers. In de kit zat ook een stans waarmee je de vierkantjes uit kan stansen. Achter de vierkantjes heb ik Mica geplakt, wat dikker foam erop, Microbeads (die hele kleine ronde balletjes) erin en op een wit stukje cardstock geplakt. Daar had ik natuurlijk eerst in regenboog kleurtjes de tekst gestempeld. Ik vond in de Birthday Builder set van Altenew precies een stempeltje dat groot genoeg was voor in het vierkantje. Vervolgens het geheel op grijs gemat. Uit mijn stapel regenboogpapiertjes een bijpassend velletje gezocht en daar het geheel weer opgeplakt.

2 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een kaart om vrolijk van te worden Janette. Mooiii..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vrolijke kaart Janette. Heb ook materiaal liggen van SSS, nodig eens wat mee doen. Maar na een verhuizing is er nog even meer dan alleen hobby ;-) Ben je gaan volgen hoor, erg leuk Blog!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen