Pagina's

vrijdag 6 maart 2020

Just for You

Vanmiddag even gespeeld met wat nieuwe stansen.


Nou ja, nieuw niet, ik heb ze al een tijdje in huis. Alleen lagen ze op het stapeltje "nog niet gebruikt"
En als ik een nieuwe stans-set heb, wil ik altijd eerst even uitproberen en kijken hoe hij wordt. En dat doe ik meestal met zwart en wit papier (gewoon omdat ik daar een hele berg voorraad van heb 😉)

Dus ook met deze Designers Choice van Tonic Studios. Het is een trifold-card en ook deze eenvoudige uitvoering in zwart/wit vind ik superleuk geworden.
Hier en daar nog een paar enamel dots in het zwart en in het wit erbij en toen vond ik hem wel klaar.

1 opmerking:

  1. Zwart /wit , geeft altijd een goedbeeld van de stans ! Is een geslaggde kaart geworden. En een bakje "nieuwe"stansen/stempels heb ik ook .... zet ze tegenwoordig wel in het zicht...anders blijven wel erg lang ongebruikt !

    BeantwoordenVerwijderen