Pagina's

dinsdag 24 maart 2020

Een kaartje vol knuffels

Ook vandaag heb ik weer een setje kaarten voor mijn "knuffel-kaarten-serie" gemaakt.


Deze keer met de "Beautiful Day" stempel van Altenew. Volgens mij was dit de eerste stempel van Altenew die ik toendertijd kocht. Ik heb de takjes en bladeren op een oplegkaartje gestempeld (nadat ik die gestanst had met een stans van Penny Black voor het leuke randje erlangs). Het grote blad links onderin kon ik ook stempelen, de rest van de takjes en bloemetjes heb ik met Copic Markers ingekleurd. De grote bloem heb ik apart gestempeld en daarna uitgeknipt, foam eronder en over de takjes en bladere geplakt. De tekst-stempel binnenin is weer van Crealies en die op de buitenkant is van Marianne Design.

2 opmerkingen:

  1. Ook weer een hele mooie fleurige serie kaarten Janette.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Seriously beautiful hun, love all the colours together, so striking and beautiful, but each is a little work of art in its own right! Stunning. Hugs, Wends xoxo

    BeantwoordenVerwijderen