Pagina's

zondag 29 maart 2020

Egg-stra Special

En ook vandaag heb ik weer lekker zitten knutselen (wat een verrassing 😉)


Mijn zondagochtend begint bijna altijd hetzelfde (als ik nergens naar toe hoef). Broodje, bakkie koffie en dan een rondje You Tube filmpjes kijken. Even kijken of ik ergens nog een ideetje op kan doen wat ik kan gebruiken die dag. En zo ook vanmorgen. Ik kwam uit bij een You Tube filmpje van Kristie Marcotte, ik kijk graag naar haar filmpjes. Vooral als ze achter elkaar een 6x6 paperpad "wegwerkt". Ik neem me altijd voor om dat ook te gaan doen en ben ook al een aantal keren vol goede moed begonnen, maar het hele blokje heb ik nog nooit weg gekregen.
Maar vanmorgen had ze een ander filmpje, ze had op het blog van Mojo Monday een "Two sheet 6x6 wonder" gezien. Nu gebruik ik zelf ook vaak de sketchen van Mojo Monday, dus ik was gelijk geinteresseerd. Het was eigenlijk heel eenvoudig. Neem uit een papierblokje 2 blaadjes, snijdt ze volgens het schema en maak er 3 kaarten mee. Appeltje-eitje 😊
Dus ik heb uit een papierblokje van Doodlebug 2 papiertjes gehaald, volgens het schema gesneden. Kleine stempeltjes (van CC Design en Brutus Monroe) erbij gezocht, gekleurd met Copic Markers. Overal een zwart randje langs gemat. Tekst-stempeltjes erbij gezocht (van CC Design en Crafters Companion) en als laatste een paar gem-stones van Studio Katia toegevoegd.
Superleuk om te doen!

Wil je dit ook doen? Dan kun je de blog-post en het filmpje van Kristie Marcotte hier vinden:
http://eponinekc.blogspot.com/2020/03/mojo-monday-6x6-two-sheet-wonder.html

En de schets met de maten van Mojo Monday kun je hier vinden:
https://poeticartistry.blogspot.com/2020/03/mojo-monday-533-535.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten