Pagina's

woensdag 25 maart 2020

Dikke Knuffel

En natuurlijk ook vandaag nog een paar kaarten gemaakt voor mijn "Knuffel-kaarten-serie"


En ik moet zeggen, het is best wel leuk om iedere keer de kast in te duiken om te kijken of ik nog iets heb waar ik een setje kaarten mee kan maken. Want om het voor mezelf ook leuk te houden wil ik niet iedere keer hetzelfde doen.
Deze keer kwam ik nog scrapvellen en een papierblokje van Maja Design tegen. Ik was daar al mee begonnen, maar ik heb nog genoeg van deze lijn liggen. Dus vandaag een paar kaartjes met alleen maar plakken en knippen. Ook weer leuk om te doen 😊
Stempels weten jullie ondertussen wel denk ik, binnenin de kaart een stempel van Crealies en op de voorkant deze keer een Knuffel van Anna Gretha Design.

Bij mij zijn de griepverschijnselen gelukkig over, dus ik "mag" morgen weer aan het werk. Ik ga wel door met mijn Knuffel-kaarten alleen het tempo zal iets lager liggen. Ook omdat ik mijn Paaskaarten nog niet af heb....

1 opmerking:

  1. So elegant and fabulous hun, love this gorgeous set of images and those papers are just delish! Fabulous creations hun. Hugs, Wends xoxo

    BeantwoordenVerwijderen