Pagina's

zaterdag 21 maart 2020

Dikke Knuffel

Ik ga nog even door met mijn "knuffel-kaarten"


De ideetjes voor de kaarten vind ik bij mijn eigen kaarten. Ik blog vanaf 2013, dus vanaf die datum heb ik ook foto's van mijn kaarten. Ik ben dus lekker mijn oude kaarten aan het bekijken en als ik een kaart zie waarvan ik denk dat ik daar makkelijk meerder exemplaren van kan gaan namaken dan zoek ik de benodigde spulletjes erbij. Zo ook van deze kaart. Ik heb de originele kaart in september 2016 gemaakt met de "Remember This" stempel van Altenew. Dus ook nu de inkten van Altenew erbij gepakt, gelukkig heb ik nu iets meer kleuren dan toen. Om te voorkomen dat ik mijn hele voorraadkast overhoop moest halen om bijpassend cardstock te vinden heb ik dat zelf gemaakt door  de donkerste kleur van de bloemen direct met de inktpad de rand van het papier te kleuren.
En omdat het bejaardenhuis in mijn woonplaats nu ook kaarten krijgt ben ik van Engelse teksten over gestapt op Nederlandse teksten. Deze "knuffel" is van Marianne Design, maar volgens mij heb ik nog wel een paar andere varianten ook, die ga ik er nu even bij zoeken.
Ik ga weer even in mijn oude kaarten snuffelen voor een ideetje voor de volgende set kaarten.

2 opmerkingen:

  1. Wat attent Janette om allemaal van die lieve kaarten te versturen. Ik heb even terug zitten lezen en bewonderen. Mooi al die verschillende gestempelde kaarten en wat een goed idee om met de donkerste inkt matchend cardstock te maken. Ik verwacht dat jij heel veel mensen blij maakt. Petje af voor dit leuke gebaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful, so so beautiful hun. Hugs, Wends xoxo

    BeantwoordenVerwijderen