Pagina's

zaterdag 13 februari 2021

Always Believe in yourself

Voor vandaag heb ik weer een "zomaar" kaartje voor mijn voorraad bak. Altijd handig om een paar van dit soort kaartjes klaar te hebben.


Voor deze kaart heb ik "Swoon Dakota" van Whimsy Stamps gebruikt. Nadat ik haar had geprint (en ik moet nu echt op zoek naar een nieuwe printer, want de lijntjes zijn niet strak meer 😕) ben ik eerst op zoek gegaan naar een leuk papiertje. Dat vond ik in het papierblokje "Fabulous" van Whimsy. En als je dan de kleuren van je papier hebt, dan kun je de kleuren waar je de stempel mee inkleurt hier op afstemmen. En dat lukte met mijn Copic Markers vrij goed (al zeg ik het zelf).
Tot slot een leuke tekst gevonden op de "Bold Statements" stempelset van Whimsy Stamps en direct op het papier gestempeld met een paarse kleur van Versafine Clair.

Vind je "Swoon Dakota" ook leuk, dan kun je haar hier vinden: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten