Pagina's

maandag 15 februari 2021

Getrouwd

Een collega-tje vroeg aan mij of ik een kaart voor haar had voor een bruiloft. En als ze zoiets vraagt (ze vraagt wel vaker of ik kaartjes voor haar heb) heb ik altijd maar 2 antwoorden: 
1. Ja hoor, neem ik morgen voor je mee
2. Nee, maar kan ik wel maken. Wanneer heb je hem nodig 😀


Deze keer was het antwoord nummer 2 en ik had ruim een week de tijd. Appeltje-eitje dus. Maar toen liet ze ook nog even vallen dat ze er wel van "die leuke beren" op wilde. Dat kwam eigenlijk niet als een verrassing, want ze was altijd al gek op mijn "Teddy Bo" kaarten. En ik heb ze al een tijdje niet in gekleurd, dus dat is dan ook wel weer leuk om te doen.
Dus op zoek naar Bo & Bea op hun huwelijksdag. Daar heb ik een paar varianten van, maar deze vond ik zelf het leukst. Gekleurd met Copic Markers.
Voor de achtergrond vond ik de leuke stansen uit een Craft Kit van Tonic van een aantal jaar geleden. En de verschillende lagen uit rood en parelmoer-glanskarton gestanst. Uiteraard tussen een aantal lagen foamtape geplakt. Het tekst-stansje van Crealies had ik pas gekocht, dus die kwam ook mooi van pas.
Als laatste nog een paar hartvormige steentjes van Studio Katia erbij geplakt. En nu morgen maar hopen dat ze hem leuk vind 😉

1 opmerking: