Pagina's

maandag 8 februari 2021

Happy Birthday

Spelen met stencils en inkt. Vaak komt daar -bij mij- een regenboogje uit 😁😉


Deze keer heb ik de "Leafy Wreath" layering stencils en de inkten van Pinkfresh Studio gebruikt. De Leafy Wreath bestaat uit 4 stencils. En ik heb voor iedere Wreath 4 kleuren gebruikt. Ik ben begonnen met 2 tinten rood en 2 tinten oranje. Bij de volgende 2 oranje en 2 geel. Dan 2 geel en 2 groen enz. enz.
Uiteindelijk had ik 9 Wreath's. Die heb ik doormidden geknipt en toen op mijn kaart geplakt. In het midden een beetje foamtape zodat hij wat omhoog kwam en het ene uiteinde over de volgende heen en het andere uiteinde eronder. Een heerlijk fleurig geheel.
Tussen mijn stansen vond ik de "Happy Birthday" van Paper Rose. En omdat ik al genoeg kleur op mijn kaart had, heb ik de schaduw gewoon in wit gestanst en de letters in dezelfde kleur als mijn kaart en er daarna nog een beetje Aqua Shimmer overheen gedaan.
En nu heb ik nog 9 halfjes over, dus ik denk dat ik gewoon nog maar zo'n kaart ga maken 😀

1 opmerking:

  1. Jhee dat zal best een hele klus geweest zijn om al die kransen in twee kleuren te stempelen! Maar het resultaat is prachtig!! Slim om meteen een tweede kaart te maken want het zou wel heel zonde zijn om al die halve kransen weg te gooien.

    BeantwoordenVerwijderen