Pagina's

vrijdag 26 februari 2021

Happy Easter

Bijna maart, de hoogste tijd om een beginnetje te maken met de Paaskaarten.


Voor mijn eerste kaart dit jaar heb ik het konijntje uit de "Mini Pets" digi-set genomen, een een aantal keren uit geprint in diverse afmetingen. Dat is dan wel weer een voordeel van Digitale stempels, je bent wat flexibeler in de maat.
De achtergrond heb ik gemaakt met strookjes papier in pastelkleurtjes en toen met de "Slimline Swiss Dots" stans uit gestanst. Vervolgens de "Large Happy Word Die" 2x uit gestanst en op elkaar geplakt. En ik kwam ook nog een Easter stempeltje tegen dat perfect in mijn laatste cirkeltje paste.
En toen nog een paar transparante-pastelkleurige enamel dots erbij gedaan.

Vind je het konijntje ook leuk, dan kun je de Mini Pets set hier vinden:

1 opmerking:

  1. Wat gezellig die regenboog-kleurtjes Janette. Een mooie paaskaart met lieve kleine konijntjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen