Pagina's

maandag 1 februari 2021

Happy Birthday

En toen was het alweer de 1e van een nieuwe maand. En dat betekend ook.............
Nieuwe Digi's bij Whimsy Stamps 😁


En ik vond deze "Balloon Tobie"  superleuk om mee te spelen. Ik zag eigenlijk gelijk al een regenboog voor me (raar he 😉). Maar de Digi heeft "maar" een ballonnengroep van 5 ballonnen. En dat is te weinig voor een regenboog. Dus heb ik Tobie 6 x geprint en de ballonnengroepen allemaal uitgeknipt. Toen het geheel zo op mijn kaart geplakt zodat de halve ballonnen niet zichtbaar waren en lekker een middagje zitten kleuren.
Foamtape eronder, op donkergrijs cardstock gemat en op mijn slimline-kaart geplakt.

Vind je "Balloon Tobie" ook leuk (met 5 ballonnen), dan kun je hem hier vinden:

1 opmerking:

  1. Deze Tobie is wel heel erg verliefd met al die extra ballonnen. Superleuk gedaan in deze regenboogkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen