Pagina's

vrijdag 5 februari 2021

Birthday Wishes

Vanmiddag lekker zitten spelen met de Layering stencils van Pinkfresh Studio.


Ik had de "Seamleass Floral" set uitgekozen. Deze set bestaat uit 5 stencils. Daarvan zijn er 3 voor de bloemen en 2 voor de bladeren. En ik wilde eigenlijk even kijken hoe het verschil zou zijn als ik lichte of donkere kleuren uit een kleurfamilie zou nemen. De inkten van Pinkfresh zijn namelijk opgebouwd uit 4 verschillende tinten binnen 1 kleur familie.
Dus bij de linker heb ik van de oranje tinten de 3 lichtste genomen en van de groentinten nummer 2 en 3. En bij de rechter van de oranje dus de 3 donkerste tinten en van de groene de 2 donkerste tinten. En omdat ik niet zo'n "pastelmeisje" ben spreekt de rechter kaart mij meer aan.
Ik heb de panels iets smaller gesneden, maar toen ik hem met foamtape eronder op mijn basiskaart legde vond ik hem wat te wit. Dus heb ik met het "Mirrored Triangles" stencil nog een achtergrondje gemaakt met de lichtste kleur oranje en de lichtste kleur groen. Als derde kleur heb ik hier de lichtste kleur grijs genomen. Vervolgens nog een zwart stookje er langs geplakt.
De tekst-stempels vond ik bij Picket Fence Studio (links) en Elizabeth Craft Design (rechts). En om het geheel af te maken nog een paar enamel dots erbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten