Pagina's

zondag 7 februari 2021

Birthdays

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met restjes.


Tenminste, met rest strookjes designpapier.
Vaak snij ik van mijn designpapier een strook van 4" af en die maak ik dan 5,25" lang. De papierblokjes zijn meestal 6" bij 6" dus dan hou ik stroken papier over. En voor deze kaart heb ik gewoon lekker al die stroken op zwart cardstock gemat. En een leuke tekst stempel en digi-stempel erbij gezocht.
Nou zit er in een pinguïn natuurlijk niet veel kleur, dus deze "Penguin Victorius" van de Penguin Lean on me set paste perfect bij mijn drukke achtergrond. De tekst-stempel heb ik gevonden op de "Bold Statements" stempelset.
Supersimpel, maar wel een heerlijk vrolijk kaartje.

Vind je de "Penguin Victorius" ook leuk, dan kun je de hele set hier vinden:

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijke kaart!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad super leuk en vrolijk kaartje! Slim om een pinguin te nemen, zo kon je lekker los gaan in je achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen